Reklamace / Odstoupení od smlouvy

    Reklamace / Odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami a reklamační řádem. Kupující může uplatnit reklamaci / odstoupení od smlouvy zejména osobně nebo poštou na adrese Řepná 498/23, 321 00, Plzeň - Litice, telefonicky na tel. +420371140217 či elektronickou poštou na e-malu info@stylco.cz.

    Kupující má dále možnost vyplnit el. formulář, který je k dispozici na jeho uživatelském účtu. Upozorňujeme, že pokud formulář nelze vyplnit (např. z důvodu uplynutí lhůt) obraťte se na zákaznický servis tel. +420371140217 či elektronickou poštou na e-malu info@stylco.cz.


  • Reklamace / Odstoupení od smlouvy může nastat v těchto situacích:
  • - odstoupení od smlouvy (zrušení objednávky) - tuto možnost lze uplatnit do doby odeslání objednávky a se souhlasem prodávajícího;
  • - odstoupení od smlouvy (nedoručení objednávky v dodací lhůtě) - tuto možnost lze uplatnit, pokud objednávka nebyla doručena v dodací lhůtě a kupující chce vrátit peníze;
  • - reklamace (služby doručení, nedoručeno) - tuto možnost lze uplatnit, pokud objednávka nebyla doručena v dodací lhůtě a kupující chce objednávku doručit znovu;
  • - odstoupení od smlouvy (bez udání důvodů) - tuto možnost lze uplatnit ve lhůtě 15 dnů od doručení objednávky, náklady na odeslání objednávky zpět hradí kupující;
  • - reklamace (produkt má vadu) - tuto možnost lze uplatnit v případě vady doručeného produktu, v záruční lhůtě, která je obvykle dva roky.

  • Návod k elektronickému formuláři:
  • 1. Přihlašte se do svého účtu ZDE;
  • 2. Ve správě zásilek vyberte objednávku, která obsahuje příslušný produkt se kterým je problém a klikněte na tlačítko Ukázat;
  • 3. U vybraného výrobku klikněte na tlačítko Reklamace / Odstoupení od smlouvy;
  • 4. Vyberte z předpřipravených možností tu, která odpovídá vašemu problému;
  • 5. Vyplňte příslušné informace do připravených políček a přiložte potřebné dokumenty;
  • 6. Odešlete formulář.