V jakém stavu je má objednávka, kdy přijde zboží
V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
V případě, že chcete zrušit nebo změnit Vaši objednávku, kontaktujte prosím zákaznický servis, a to buď prostřednictvím tel. linky vždy po-pá mezi 9-16 hod. na tel. +420 371 140 217 nebo prostřednictvím tiketu ZDE, spolu s číslem objednávky. Expedované objednávky již zrušit nelze, protože jsou na cestě k Vám.
Pokud Vám od nás nechodí žádné emaily o průběhu vyřízení objednávky, zkontrolujte si nejprve, zda nemáte plnou schránku. Pokud je místo ve schránce v pořádku, zkontrolujte prosím hromadnou či nevyžádanou poštu. Poté si v zákaznickém účtu zkontrolujte, zda jste správně zadali emailovou adresu ZDE. Pokud je oboje v pořádku nebo se Vám do zákaznického účtu nejde přihlásit, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznického servisu. Průběh vyřízení objednávky můžete po přihlášení sledovat také ZDE
Dodací lhůta je uvedena u každého produktu a začíná běžet přijetím objednávky a potvrzením objednávky nebo jejím uhrazením v případě platby předem. Má dvě části, dobu na odeslání objednávky a dobu doručení objednávky. Více informací o lhůtách se dozvíte ZDE O datu expedice objednávky Vás vždy informujte emailem.
Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí.
Nejprve si prosím ověřte, že dodací lhůta již uplynula. Dodací lhůta je uvedena u každého produktu a začíná běžet přijetím objednávky a potvrzením objednávky nebo jejím uhrazením v případě platby předem. Má dvě části, dobu na odeslání objednávky a dobu doručení objednávky. Více informací o lhůtách se dozvíte ZDE
Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, může být doručeno postupně ve více zásilkách. A každá zásilka tedy může a v praxi mívá rozdílné datum odeslání.
Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí.
Pokud doba dodání uplynula a zásilka Vám nedorazila a není ani na poště, vyplňte příslušný formulář podle návodu ZDE, zašleme Vám zboží znovu nebo vrátíme peníze podle Vaší volby.
Reklamace / Odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami a reklamační řádem. Kupující může uplatnit reklamaci / odstoupení od smlouvy zejména osobně nebo poštou na adrese Řepná 498/23, 321 00, Plzeň - Litice, telefonicky na tel. +420371140217 či elektronickou poštou na e-malu info@stylco.cz.
Kupující má dále možnost vyplnit el. formulář, který je k dispozici na jeho uživatelském účtu. Upozorňujeme, že pokud formulář nelze vyplnit (např. z důvodu uplynutí lhůt) obraťte se na zákaznický servis tel. +420371140217 či elektronickou poštou na e-malu info@stylco.cz.
Reklamace / Odstoupení od smlouvy může nastat v těchto situacích:
- odstoupení od smlouvy (zrušení objednávky) - tuto možnost lze uplatnit do doby odeslání objednávky a se souhlasem prodávajícího;
- odstoupení od smlouvy (nedoručení objednávky v dodací lhůtě) - tuto možnost lze uplatnit, pokud objednávka nebyla doručena v dodací lhůtě a kupující chce vrátit peníze;
- reklamace (služby doručení, nedoručeno) - tuto možnost lze uplatnit, pokud objednávka nebyla doručena v dodací lhůtě a kupující chce objednávku doručit znovu;
- odstoupení od smlouvy (bez udání důvodů) - tuto možnost lze uplatnit ve lhůtě 15 dnů od doručení objednávky, náklady na odeslání objednávky zpět hradí kupující;
- reklamace (produkt má vadu) - tuto možnost lze uplatnit v případě vady doručeného produktu, v záruční lhůtě, která je obvykle dva roky.
Návod k elektronickému formuláři:
1. Přihlašte se do svého účtu ZDE;
2. Ve správě zásilek vyberte objednávku, která obsahuje příslušný produkt se kterým je problém a klikněte na tlačítko Ukázat;
3. U vybraného výrobku klikněte na tlačítko Reklamace / Odstoupení od smlouvy;
4. Vyberte z předpřipravených možností tu, která odpovídá vašemu problému;
5. Vyplňte příslušné informace do připravených políček a přiložte potřebné dokumenty;
6. Odešlete formulář.
Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, přejděte na tento odkaz ZDE a vyplňte svou emailovou adresu.
Na email Vám přijde unikátní odkaz, po jeho prokliknutí si zadáte heslo nové.
Pokud Vám žádný email nepřijde, je možné, že máte např. plnou schránku, nebo u nás s tímto emailem registrováni vůbec nejste. To si ověříte jednoduše, když si zkusíte vytvořit účet ZDE. Pokud Vám půjde zadat Vaše emailová adresa, tak u nás dosud registrována nebyla.
Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte svůj e-mail. Po vyplnění e-mailu klikněte opět na tlačítko Pokračovat a vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Pokračovat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem.
Konkrétní platební metody, kterými je možné uhradit objednávku, naleznete vždy v sekci košík (krok 2). Platební metody se liší v závislosti na tom, jaké produkty objednávka obsahuje. Upozorňujeme, že některé metody mohou být zpoplatněny. Cena platební metody je u ní vždy uvedena.
Bližší informace o platebních metodách najdete níže.
Bankovním převodem
Převod finančních prostředků probíhá zadáním bankovního příkazu bance prostřednictvím internetového bankovnictví. Nakupující zadá celkovou částku, číslo účtu příjemce a variabilní symbol. Objednávka bude realizována až po připsání peněz na příslušný účet, což může zpravidla trvat 1 - 2 pracovní dny.
Kartou online
Nakupující hradí danou částku pomocí platební karty přes platební bránu. Do platební brány je nutné zadat číslo karty, datum její platnosti a 3místný CVC kód ze zadní strany karty. Po úspěšné autorizaci platby ze strany banky, jsou peníze okamžitě strženy z účtu nakupujícího. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Rychlý převod z účtu online
Nakupující si v rámci procesu platby vybere svou banku. Kliknutím na logo banky dojde k přesměrování na předvyplněný formulář, který autorizuje a převod dané částky se ihned uskuteční. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Apple Pay
Apple Pay je mobilní platební a digitální peněženka, která umožňuje provádět online platby uživatelům iPhone, Apple Watch, iPad nebo Mac. Nakupující má svou bankovní kartu uloženou v digitální peněžence, po vybrání způsobu platby prostřednictvím Apple Pay proběhne ověření platby bezkontaktně pomocí Face ID nebo Touch ID. Převod je proveden ihned po zaplacení. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Google Pay
Google Pay je mobilní platební způsob, který umožňuje provádět online platby uživatelům mobilních zařízení se systémem android. Nakupující má svou bankovní kartu uloženou v digitální peněžence, po vybrání způsobu platby prostřednictvím Google Pay proběhne ověření platby dle nastavení mobilního zařízení. Převod je proveden ihned po zaplacení. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Sazka - terminál
Nakupující po vytvoření objednávky navštíví kamenný obchod, příp. jiné místo s terminálem SAZKA, kde po předložení vygenerovaného QR kódu, který obdržel emailem po vytoření objendávky, zaplatí objednávku v hotovosti. Informace o platbě je přes noc uložena a následující den spárována s objednávkou. Tuto službu zajišťuje SAZKA a.s., IČ 26493993, sídlem Evropská 866/69, Vokovice, 160 00 Praha 6. Neplatí pro terminály SAZKA umístěné na pobočkách České pošty s.p. Tato služba je zpoplatněna dle ceníku společnosti SAZKA a.s.
Dobírka
Nakupující při vytváření objednávky zadá pouze adresu, kam chce zboží doručit. Platbu za doručené zboží provede až při jeho převzetí přímo u smluvního dopravce. Po zaplacení dané částky dopravci je nakupujícímu zboží předáno. Tato metoda může být prodávajícím zpoplatněna.
Odložená platba
Jedná se o způsob online nakupování, díky kterému nakupující získá čas na prohlédnutí a vyzkoušení zboží. Nákup nakupujícímu nejprve přijde domů, až poté za něj platí. V případě zvolení této platební metody je prodávající v rámci posouzení správnosti údajů mimo jiné oprávněn požadovat od nakupujícího identifikaci formou fotografie spolu s dokladem totožnosti v takové formě, aby bylo možné ověřit jeho identitu. Více informací k tomuto způsobu platby zde: https://stylco.cz/odlozenaplatba/. Tato metoda může být prodávajícím zpoplatněna.
Složenkou
Platba složenkou umožňuje nakupujícímu zaplatit finanční prostředky na bankovní účet i v případě, že on sám žádný nemá. Nakupující peníze za svou objednávku uhradí na pobočce České pošty, kde v poštovní poukázce vyplní částku, adresu odesílatele i příjemce, variabilní symbol a účel platby. Poté na přepážce zaplatí danou částku navýšenou o poplatek za tuto službu dle ceníku poskytovatele služby. Nevýhodou této metody platby je, že převod peněz trvá 3-4 dny. Tuto službu zajišťuje Česká pošta, s.p., IČ 47114983, sídlem Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1.
Lze platit složenkou typu A. Do kolonky majitele účtu uveďte:
Jako majitele účtu uveďte:
STYLCO Czechia s.r.o.
Sokolovská 1127/118, Bolevec, 323 00 Plzeň
Číslo bankovního účtu: 2901259123
Kód banky: 2010
Variabilní symbol: jako Variabilní Symbol uvádějte vždy číslo objednávky, pokud ho neuvedete, nebude možné platbu s objednávkou spárovat. Pokud je vyžadován název banky, uveďte: FIO banka, a.s.
Možné způsoby doručené Vaší objednávky jsou osobní odběr na výdejním místě a doručení na Vámi zvolenou adresu v objednávce. Nabízené způsoby dodání naleznete v košíku krok 2 “Doprava a platba”.
Osobní odběr je možný v případě, pokud je tato možnost na výběr mezi způsoby dodání. Při výběru této možnosti pro Vás bude objednávka připravena na výdejním místě, které si zvolíte. O tom, že je objednávka je připravena budete informování provozovatelem výdejního místa.
V případě, že si zvolíte způsob dodání doručením na adresu, bude objednávka doručena na Vámi zvolenou adresu v objednávce. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí.
Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Pokud Vám tedy dorazila zatím jen část zboží, bez obav vyčkejte doručení zbylé části objednávky. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta. Průběh odeslání jednotlivých položek s odhadovaným datem doručení ze své objednávky nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
Prodejní doklad
Prodejní doklad/y si můžete stáhnout na kartě objednávky, použijte k tomu formulář níže.
Záruční list
Záruční list k produktům prodávající automaticky nejsou povinni vystavovat, není totiž třeba, k reklamaci Vám stačí jen číslo objednávky.
Výši poštovného naleznete v košíku krok 2 “Doprava a platba”. Další informace o cenách a způsobu dopravy naleznete ZDE
U každého produktu naleznete rubriku “Diskuze k produktu”, kde může být tato otázka již zodpovězena, nebo můžete svůj dotaz k produktu přímo vložit. Po zpracování Vašeho dotazu Vás budeme s odpovědí kontaktovat na email, případně bude informace k produktu doplněna. Pokud Vám nějaká informace u produktu není jasná, taktéž vložte komentář do rubriky “Diskuze k produktu”, či kontaktujte náš zákaznický servis.
Pro změnu četnosti nebo zrušení odběru newsletterů buď klikněte na konci libovolného newsletteru na příslušné odhlašovací tlačítko a do zobrazeného formuláře vyplňte svou emailovou adresu a postupujte podle pokynů, které vám dorazí do emailu.
Pokud si odběr zrušíte a budete ho chtít obnovit, můžete tak učinit po přihlášení ve svém zákaznickém účtu v položce menu "odběry zpravodaje" nebo na hlavní stránce webových stránek vpravo dole.
V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
Pokud Vám od nás nechodí žádné emaily o průběhu vyřízení objednávky, zkontrolujte si nejprve, zda nemáte plnou schránku. Pokud je místo ve schránce v pořádku, zkontrolujte prosím hromadnou či nevyžádanou poštu. Poté si v zákaznickém účtu zkontrolujte, zda jste správně zadali emailovou adresu ZDE. Pokud je oboje v pořádku nebo se Vám do zákaznického účtu nejde přihlásit, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznického servisu. Průběh vyřízení objednávky můžete po přihlášení sledovat také ZDE
V případě, že chcete zrušit nebo změnit Vaši objednávku, kontaktujte prosím zákaznický servis, a to buď prostřednictvím tel. linky vždy po-pá mezi 9-16 hod. na tel. +420 371 140 217 nebo prostřednictvím tiketu ZDE, spolu s číslem objednávky. Expedované objednávky již zrušit nelze, protože jsou na cestě k Vám.
Dodací lhůta je uvedena u každého produktu a začíná běžet přijetím objednávky a potvrzením objednávky nebo jejím uhrazením v případě platby předem. Má dvě části, dobu na odeslání objednávky a dobu doručení objednávky. Více informací o lhůtách se dozvíte ZDE O datu expedice objednávky Vás vždy informujte emailem.
Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí.
Nejprve si prosím ověřte, že dodací lhůta již uplynula. Dodací lhůta je uvedena u každého produktu a začíná běžet přijetím objednávky a potvrzením objednávky nebo jejím uhrazením v případě platby předem. Má dvě části, dobu na odeslání objednávky a dobu doručení objednávky. Více informací o lhůtách se dozvíte ZDE
Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, může být doručeno postupně ve více zásilkách. A každá zásilka tedy může a v praxi mívá rozdílné datum odeslání.
Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí.
Pokud doba dodání uplynula a zásilka Vám nedorazila a není ani na poště, vyplňte příslušný formulář podle návodu ZDE, zašleme Vám zboží znovu nebo vrátíme peníze podle Vaší volby.
Reklamace / Odstoupení od smlouvy se řídí obchodními podmínkami a reklamační řádem. Kupující může uplatnit reklamaci / odstoupení od smlouvy zejména osobně nebo poštou na adrese Řepná 498/23, 321 00, Plzeň - Litice, telefonicky na tel. +420371140217 či elektronickou poštou na e-malu info@stylco.cz.
Kupující má dále možnost vyplnit el. formulář, který je k dispozici na jeho uživatelském účtu. Upozorňujeme, že pokud formulář nelze vyplnit (např. z důvodu uplynutí lhůt) obraťte se na zákaznický servis tel. +420371140217 či elektronickou poštou na e-malu info@stylco.cz.
Reklamace / Odstoupení od smlouvy může nastat v těchto situacích:
- odstoupení od smlouvy (zrušení objednávky) - tuto možnost lze uplatnit do doby odeslání objednávky a se souhlasem prodávajícího;
- odstoupení od smlouvy (nedoručení objednávky v dodací lhůtě) - tuto možnost lze uplatnit, pokud objednávka nebyla doručena v dodací lhůtě a kupující chce vrátit peníze;
- reklamace (služby doručení, nedoručeno) - tuto možnost lze uplatnit, pokud objednávka nebyla doručena v dodací lhůtě a kupující chce objednávku doručit znovu;
- odstoupení od smlouvy (bez udání důvodů) - tuto možnost lze uplatnit ve lhůtě 15 dnů od doručení objednávky, náklady na odeslání objednávky zpět hradí kupující;
- reklamace (produkt má vadu) - tuto možnost lze uplatnit v případě vady doručeného produktu, v záruční lhůtě, která je obvykle dva roky.
Návod k elektronickému formuláři:
1. Přihlašte se do svého účtu ZDE;
2. Ve správě zásilek vyberte objednávku, která obsahuje příslušný produkt se kterým je problém a klikněte na tlačítko Ukázat;
3. U vybraného výrobku klikněte na tlačítko Reklamace / Odstoupení od smlouvy;
4. Vyberte z předpřipravených možností tu, která odpovídá vašemu problému;
5. Vyplňte příslušné informace do připravených políček a přiložte potřebné dokumenty;
6. Odešlete formulář.
Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte svůj e-mail. Po vyplnění e-mailu klikněte opět na tlačítko Pokračovat a vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Pokračovat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem.
Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, přejděte na tento odkaz ZDE a vyplňte svou emailovou adresu.
Na email Vám přijde unikátní odkaz, po jeho prokliknutí si zadáte heslo nové.
Pokud Vám žádný email nepřijde, je možné, že máte např. plnou schránku, nebo u nás s tímto emailem registrováni vůbec nejste. To si ověříte jednoduše, když si zkusíte vytvořit účet ZDE. Pokud Vám půjde zadat Vaše emailová adresa, tak u nás dosud registrována nebyla.
Konkrétní platební metody, kterými je možné uhradit objednávku, naleznete vždy v sekci košík (krok 2). Platební metody se liší v závislosti na tom, jaké produkty objednávka obsahuje. Upozorňujeme, že některé metody mohou být zpoplatněny. Cena platební metody je u ní vždy uvedena.
Bližší informace o platebních metodách najdete níže.
Bankovním převodem
Převod finančních prostředků probíhá zadáním bankovního příkazu bance prostřednictvím internetového bankovnictví. Nakupující zadá celkovou částku, číslo účtu příjemce a variabilní symbol. Objednávka bude realizována až po připsání peněz na příslušný účet, což může zpravidla trvat 1 - 2 pracovní dny.
Kartou online
Nakupující hradí danou částku pomocí platební karty přes platební bránu. Do platební brány je nutné zadat číslo karty, datum její platnosti a 3místný CVC kód ze zadní strany karty. Po úspěšné autorizaci platby ze strany banky, jsou peníze okamžitě strženy z účtu nakupujícího. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Rychlý převod z účtu online
Nakupující si v rámci procesu platby vybere svou banku. Kliknutím na logo banky dojde k přesměrování na předvyplněný formulář, který autorizuje a převod dané částky se ihned uskuteční. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Apple Pay
Apple Pay je mobilní platební a digitální peněženka, která umožňuje provádět online platby uživatelům iPhone, Apple Watch, iPad nebo Mac. Nakupující má svou bankovní kartu uloženou v digitální peněžence, po vybrání způsobu platby prostřednictvím Apple Pay proběhne ověření platby bezkontaktně pomocí Face ID nebo Touch ID. Převod je proveden ihned po zaplacení. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Google Pay
Google Pay je mobilní platební způsob, který umožňuje provádět online platby uživatelům mobilních zařízení se systémem android. Nakupující má svou bankovní kartu uloženou v digitální peněžence, po vybrání způsobu platby prostřednictvím Google Pay proběhne ověření platby dle nastavení mobilního zařízení. Převod je proveden ihned po zaplacení. Tuto službu zajišťuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
Sazka - terminál
Nakupující po vytvoření objednávky navštíví kamenný obchod, příp. jiné místo s terminálem SAZKA, kde po předložení vygenerovaného QR kódu, který obdržel emailem po vytoření objendávky, zaplatí objednávku v hotovosti. Informace o platbě je přes noc uložena a následující den spárována s objednávkou. Tuto službu zajišťuje SAZKA a.s., IČ 26493993, sídlem Evropská 866/69, Vokovice, 160 00 Praha 6. Neplatí pro terminály SAZKA umístěné na pobočkách České pošty s.p. Tato služba je zpoplatněna dle ceníku společnosti SAZKA a.s.
Dobírka
Nakupující při vytváření objednávky zadá pouze adresu, kam chce zboží doručit. Platbu za doručené zboží provede až při jeho převzetí přímo u smluvního dopravce. Po zaplacení dané částky dopravci je nakupujícímu zboží předáno. Tato metoda může být prodávajícím zpoplatněna.
Odložená platba
Jedná se o způsob online nakupování, díky kterému nakupující získá čas na prohlédnutí a vyzkoušení zboží. Nákup nakupujícímu nejprve přijde domů, až poté za něj platí. V případě zvolení této platební metody je prodávající v rámci posouzení správnosti údajů mimo jiné oprávněn požadovat od nakupujícího identifikaci formou fotografie spolu s dokladem totožnosti v takové formě, aby bylo možné ověřit jeho identitu. Více informací k tomuto způsobu platby zde: https://stylco.cz/odlozenaplatba/. Tato metoda může být prodávajícím zpoplatněna.
Složenkou
Platba složenkou umožňuje nakupujícímu zaplatit finanční prostředky na bankovní účet i v případě, že on sám žádný nemá. Nakupující peníze za svou objednávku uhradí na pobočce České pošty, kde v poštovní poukázce vyplní částku, adresu odesílatele i příjemce, variabilní symbol a účel platby. Poté na přepážce zaplatí danou částku navýšenou o poplatek za tuto službu dle ceníku poskytovatele služby. Nevýhodou této metody platby je, že převod peněz trvá 3-4 dny. Tuto službu zajišťuje Česká pošta, s.p., IČ 47114983, sídlem Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1.
Lze platit složenkou typu A. Do kolonky majitele účtu uveďte:
Jako majitele účtu uveďte:
STYLCO Czechia s.r.o.
Sokolovská 1127/118, Bolevec, 323 00 Plzeň
Číslo bankovního účtu: 2901259123
Kód banky: 2010
Variabilní symbol: jako Variabilní Symbol uvádějte vždy číslo objednávky, pokud ho neuvedete, nebude možné platbu s objednávkou spárovat. Pokud je vyžadován název banky, uveďte: FIO banka, a.s.
V případě, že si zvolíte způsob dodání doručením na adresu, bude objednávka doručena na Vámi zvolenou adresu v objednávce. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí.
Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Pokud Vám tedy dorazila zatím jen část zboží, bez obav vyčkejte doručení zbylé části objednávky. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta. Průběh odeslání jednotlivých položek s odhadovaným datem doručení ze své objednávky nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:
Možné způsoby doručené Vaší objednávky jsou osobní odběr na výdejním místě a doručení na Vámi zvolenou adresu v objednávce. Nabízené způsoby dodání naleznete v košíku krok 2 “Doprava a platba”.
Osobní odběr je možný v případě, pokud je tato možnost na výběr mezi způsoby dodání. Při výběru této možnosti pro Vás bude objednávka připravena na výdejním místě, které si zvolíte. O tom, že je objednávka je připravena budete informování provozovatelem výdejního místa.
Prodejní doklad
Prodejní doklad/y si můžete stáhnout na kartě objednávky, použijte k tomu formulář níže.
Záruční list
Záruční list k produktům prodávající automaticky nejsou povinni vystavovat, není totiž třeba, k reklamaci Vám stačí jen číslo objednávky.
Výši poštovného naleznete v košíku krok 2 “Doprava a platba”. Další informace o cenách a způsobu dopravy naleznete ZDE
U každého produktu naleznete rubriku “Diskuze k produktu”, kde může být tato otázka již zodpovězena, nebo můžete svůj dotaz k produktu přímo vložit. Po zpracování Vašeho dotazu Vás budeme s odpovědí kontaktovat na email, případně bude informace k produktu doplněna. Pokud Vám nějaká informace u produktu není jasná, taktéž vložte komentář do rubriky “Diskuze k produktu”, či kontaktujte náš zákaznický servis.
Pro změnu četnosti nebo zrušení odběru newsletterů buď klikněte na konci libovolného newsletteru na příslušné odhlašovací tlačítko a do zobrazeného formuláře vyplňte svou emailovou adresu a postupujte podle pokynů, které vám dorazí do emailu.
Pokud si odběr zrušíte a budete ho chtít obnovit, můžete tak učinit po přihlášení ve svém zákaznickém účtu v položce menu "odběry zpravodaje" nebo na hlavní stránce webových stránek vpravo dole.
Je nám líto, ale takovou otázku v databázi nemáme. Zkuste otázku formulovat jinak nebo ji vyhledat níže. Pokud ji nenajdete, kontaktuje nás prostřednictvím zákaznického servisu.